top of page

HÁZIREND

 

ELOISÉ

Pmu and Skincare

 

 

A Házirend célja, hogy meghatározza a Szalonban tartózkodó és a szolgáltatásokat igénybe vevő személyek egymás közötti magatartását és azokat az alapvető szabályokat, melyek a kulturált szolgáltatói tevékenység magas színvonalon történő végzéséhez elengedhetetlen.

1. A hatályos magyar jogszabályok és jelen Házirend betartása kötelező minden üzletünkben tartózkodó személyre nézve. A Házirend elolvasható üzletünk várakozó helyiségében és online felületen egyaránt.
Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével Vendégünk automatikusan elfogadja a Házirend szabályait. A Házirend elolvasásáról és elfogadásáról továbbá Nyilatkozatot ír alá.

2. Kérem Vendégeimet, hogy az üzlet területén őrizzük meg a nyugodt hangulatot, a csendet. Kérjük, tartózkodjanak a hangos beszédtől, kiabálástól és minden egyéb hangos vagy más módon zavaró tevékenységtől (pl. zenehallgatás telefonról, kihangosított telefonbeszélgetés, ajtó becsapása, stb.).

3. Kérem ügyeljünk a tisztaságra. Az üzletben megengedett a hideg és meleg étel fogyasztás, kávé illetve üdítő fogyasztása, valamint egyéb, higiénikusan elfogyasztható élelmiszer. Az üzletben tilos az alkohol fogyasztás, valamint a dohányzás. Amennyiben a szolgáltatás ideje alatt az étel-és italfogyasztás során szemét keletkezik (pl: műanyag vagy papír kávés pohár, stb), úgy kérem, hogy annak eltávolításáról és az utána maradt esetleges foltok letakarításáról a Vendég gondoskodjon.

A mosdó alapvető használati szabályait kérem betartani, mint például wc lehúzása használat után, illetve a használatot követően a wc kagyló takarítása amennyiben szükséges. Kérem, ha az üzletben valahol tisztasági problémát észlel, jelezze azt munkatársainknak.

4. Kérem, a kezelésekre mindig időben érkezzen. Jómagam Révész Rita, mint szakember a vendégeket egymás után fogadja, ezért kiemelten fontos, hogy a megbeszélt időpontokat mindenki komolyan vegye. Kérem, vegye figyelembe, hogy a lefoglalt időpont a kezelés kezdési időpontja. A pontos kezdéshez pár perccel előbbi érkezés szükséges, egyéb teendők elvégzése (mosdó használat, kávéfogyasztás stb.) végett.

A szalon elhelyezkedéséből fakadóan változó időbe telhet a parkolás. Kérem Vendégeimet, ezt kalkulálják bele a napi programjukba. Sajnos az ebből fakadó késés és csúszás nem a szakember felelőssége – az adott szolgáltatás időtartama így rövidülhet és/vagy változhat a szolgáltatás tartalma. A sikertelen parkolásból fakadó időpontlemondás 100%-os díjmegfizetést von maga után.

5. Késés esetén fennáll a veszélye annak, hogy a szakember nem fogja tudni a kezelést végig-csinálni. Ez esetben a késés miatt a kezelés a tervezettnél rövidebb ideig tart és/vagy nem valósul meg. Az elmaradt rész későbbi “pótlására” nincs lehetőség.

6. A lefoglalt időpontok áthelyezése, lemondása az alábbi szabályok figyelembe vételével lehetséges:

- a. Díjmentesen lemondható, áthelyezhető egy időpont, amennyiben az a kezelés előtt több mint 24 órával történik.

- b. Amennyiben a Vendég egy időpontot úgy kívánja lemondani vagy áthelyezni, hogy a kezelés eredeti időpontjáig több, mint 24 óra, rendelkezésre állási díj fizetendő, mivel a kérdéses időpontot Vendégemnek fenntartottam, de azt kis valószínűséggel tudom más vendég számára felhasználni, ezért üzletemet kár éri. A rendelkezésre állási díj mértéke a lemondott, áthelyezett szolgáltatás árának 50%- a. Ha a kezelés lemondása, áthelyezése a kezelés megkezdése előtti 24 órán belül történik, a szolgáltatás árának 100%-a, a rendelkezésre állási díj. A rendelkezésre állási díjat a Vendég következő látogatása során számlázom.

- c. Amennyiben a Vendég nem mondja le a kezelést, de nem is jelenik meg, a 6/b. pont alapján járok el és a rendelkezésre állási díjat a következő látogatás alkalmával számlázom. Amennyiben a Vendég nem fizeti meg a rendelkezésre állási díjat következő látogatása alkalmával, a továbbiakban nem veheti igénybe szalonom szolgáltatásait.

- d. A lefoglalt időpontok lemondása, áthelyezése elérhetőségeinken – telefonon és SMS-en keresztül tehető meg.

7. A szolgáltatás időtartama adott: egy bizonyos szolgáltatást meghatározott időintervallumon belül tudnak teljesíteni szakembereink.

Ezek az alábbiak szerint alakulnak:

  • Új sminktetoválás készítése konzultációval együtt kb 2-3 óra, egyéntől függően

  • Korrekció kb fél-1 óra, egyéntől függően

  • Arckezelések 30-90 percig, egyéntől függően.

  •  

A vendég késéséből eredendő csúszást sajnos nem áll módomban eszközölni, a szolgáltatások időtartama és szakmai tartalma ebből kifolyólag rövidülhet és/vagy változhat. A szakember hibájából eredendő csúszás nem von maga után változtatást, ezáltal a vendég az eredetileg megbeszélt és lefixált szolgáltatást kapja.

8. Felhívom kedves Vendégeim figyelmét, hogy üzletünkben minden termék és szolgáltatás azonnal fizetendő, hitelre vásárlást nem engedélyezek. Áraim nem alkuképesek.

9. Az üzlet sajnos nincs felkészülve gyermekek felügyeletére. Kérem, tartsa szem előtt a többi vendég nyugalmát, és amennyiben gyermeke bármilyen felügyeletet igényel, kezelései idejére gondoskodjon arról üzletünkön kívül. Köszönöm megértését.

Szalonom állatbarát. Mindenki felelősséget vállal az általa hozott kisállatért, illetve az ő általa okozott esetleges károkért, szennyeződésekért.

10. Az egészség számomra is kulcsfontosságú kérdés. A többi vendég és jómagam egészsége érdekében kérem, csak egészségesen vegyen részt kezeléseinken. Kötelességem, hogy fertőzésgyanús esetekben védőmaszkot használjak, a vendégre védőmaszkot adjak, vagy akár a kezelést későbbre halasszam.

11. Előzetes engedély nélkül üzletünkben tilos bármilyen képi vagy hanganyagot rögzíteni.

12. A Házirend bármely pontjának megszegése esetén a szakember köteles a szabálytalan viselkedés megszüntetését kérni. Amennyiben ez a kérés nem teljesül, a szabálytalankodó személynek el kell hagynia az üzletet, akár a megkezdett szolgáltatás félbeszakításával.

 

13. A Házirendet az üzemeltető bármikor egyoldalúan és azonnal módosíthatja.

 

A Házirend jelen verziója 2025. január 1. napjától lép életbe, és visszavonásig érvényes.

Köszönöm Vendégeimnek, hogy a házirend betartásával hozzájárulnak a zökkenőmentes és rendezett üzletmenethez, valamint többi Vendégem nyugalmához!


Szolgáltatásaim igénybevételéhez kellemes időtöltést, kikapcsolódást kívánok!

Tisztelettel: az ELOISÉ Pmu and Skincare arcesztétikai szalon alapítója és vezetője, Révész Rita

  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube
  • TikTok

© 2018 PROUDLY CREATED BY RÉVÉSZ RITA

bottom of page